Run B*tch Run!

Ja nu blir det lite mer konditionsträning för min del! Fick ett mail igår om att jag är kallad till fystesterna, så nu blir det till att ligga i! Tänkte även åka ut till stonehill och springa så jag får prova på en "riktig" bana med så att säga :) Sen har även Linda meddelat att hon kan hjälpa och pusha mig lite med, finns tydligen en bana i Alingsåstrakterna med som vi kan besöka ;) Men det är 2 km på 10 min, inte så jobbigt ändå.. Och har man inte konditionen så räcker det med vilja när det är en så kort sträcka.. :P Nä men jag ska se till att ha klarat det med god marginal innan jag åker dit, är ca en månad kvar :)
Men jag är nästan mer rädd för Harres test.. Det är ett koordinationstest och jag är ju inte den smidigaste på denna planet... Dockan däremot är jag inte rädd för, det är Coopers och Harres test som gör mig mer nervös..

                                                   


Men men, det kommer gå fint ;)
Idag blir det bröst, vader och mage på gymmet, och sen lite löpning på det :)
Ryggpasset igår gick finfint, lite mycket prat emellanåt men så blir det ibland.. :)



Kommentarer
Postat av: Jessica

GRATTTTTIIIIISSSS :D

2010-11-05 @ 19:08:44
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: R

Grattis, hoppas att du går vidare till pliktverket sen, men det tror jag verkligen att du gör. Och fysen kommer du klara lätt.

2010-11-06 @ 10:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0