Seg måndag!

Kors i taket vad trött jag har varit idag! Somande till flera gånger på jobbet.. Jobbade ju hela helgen så det kanske är därför :) Men det gick bra i helgen iallafall, gjorde inte så månag stora misstag haha ;) Blir även jobb på fredag på gymmet igen :)
Efter jobbet så piggnade jag till lite, och tur var det eftersom att det var kondition som stod på schemat.. Gick helt okej faktiskt, dock så såg jag inte tiden jag sprang på?! Grymt störande.. Men jag vet att jag fick bättre tid än sist eftersom jag sprang på högre hastighet. På söndag blir det en dejt med Linda och banan i Alingsås igen och innan dess så blir det några till konditionspass på gymmet :) Lite trist att ta bort styrketräningen helt några dagar denna vecka men måste nästan det eftersom fystesterna är väldigt snart...

Haha lyckades även paja kranen på toaletten på gymmet idag.. Skulle tvätta händerna och så knakade den till rejält.. Sen gick det inte att stänga av.. Haha inte så förvånande att jag lyckades med det kanske? :P Men men, imorron kommer det någonoch fixar det.. :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0