Carro <3 Tigerbalsam

Ja det är ju utan tvekan min nya bästa vän.. Har ju haft lite problem med vänster axel men i torsdags (tror jag det var?) så började även höger axel/arm bete sig lite smått underligt.. Gjorde inte ont när jag tränade men däremot så kunde jag vakna flera ggr under natten för att det gjorde så sjuukt ont, strålade i axeln och ut i armen :S Köpte Voltaren i lördags och det hjälpte väl lite, fick iallafall sova mer än en timma innan jag vaknade av den minst sagt skumma smärtan.. Mitt tigerbalsam var slut och jag hade inte fått tummen ur att köpa ngt nytt men igår så kom jag på att det ligger nog banne mig ett någonstans.. Började riva i en låda, hittade inget, öppnade nästa och kände en svag doft av tigerbalsam :D Hittade en stackars övergiven burk längst in och lyckan var total, likt en heroinist som hittat sina sista gram heroin så gjorde jag ifrån mig ett glädjetjut och log stoort =) Sen smetade jag in axlarna och knäna ordentligt så det brände gött sen kan jag lova =)
Men jag tror att högeraxeln/armen gör ont pga av att jag alltid bär träningsväskan på högeraxeln och det blir ändå en bra bit jag går varje dag om man tänker efter.. Så denna veckan har jag bilen varje dag och sen får jag väl försöka tänka på att inte ha väskan på enbart högersidan..

                                                              

Benpasset igår var btw inte det bästa jag skådat.. Hade ätit bra under dagen men blev yr för minsta lilla, kände mig riktigt seg i både kropp o knopp =/ Knät strejkade i benpressen trots att jag la all vikt på hälarna så det blev lite lättare men fler reps. Känner av passet idag ändå men har fått bra mycket bättre kvitto förr om man säger så..

Kör vanligtvis axlar på tisdagar men jag avvaktar lite och ser om det blir bättre, inte värt att sllita sönder den totalt.. :) Så idag blir det armar istället, visst axlarna är ju inblandade där också men gör det inte ont så är det ju bara att köra på.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0