En flamberad Carro..

Haha ja det är vad jag är just nu, flamberad! Skulle sola efter träningen idag och frågade Jasmine om de krämerna som finns om dom är bra.. "JAAA dom är SKITBRA! Prova denna, den har jag haft och den är suuuper!" Fan va gött tänkte jag, lite extra färg är ju inte dumt? Sagt o gjort, på med smörjan och hopp in i solariet.. Hettade ganska rejält under tiden jag låg där och när jag kom ut så var jag helt knallröd... Haha hoppas det lägger sig till imorron?! :D
Om inte annat så kommer Jasmine åter igen få sig ett gott skratt imorron =)

Träningen gick fint, blev bröst, vader och mage idag. Körde inte vråltungt, utan en aningen lättare vikter och fler reps som igår, för axelns skull.. :) Men det kändes ganska bra, ska även prova att sova utan tigerbalsam inatt :)

Och imorron är det dags för favoritpasset: RYGG, lätt veckans höjdpunkt vad det gäller träning ;)
Och snart är det dags för kvällens sista mål, kesella, funligt och krossade linfrön, mumma!
Ska även kolla "Kungaran av Tylösand" på kanal5play, missade det nu.. Förnedringstv är ju bara så underbart underhållande ibland, efter man sett det så inser man att ens liv är ju inte så dumt ändå, jag menar- det kunde tydligen vart bra mycket värre... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0