Fredag

Fredag idag då och dagen började väl sådär.. Brukar vanligtvis gå upp direkt när klockan ringer men idag så var jag mer död än levande så jag ställde om klockan så jag fick sova i 30 min till.. Vaknade sen igen av mig själv, kändes som att det hade gått mer än 30 min och det hade det gjort med.. Ställde tiden men satte aldrig skiten på alarm :@ så 30 min blev istället 1½ timma haha! Så upp o hoppa, hade 15 min på mig och jag kom iväg i tid iaf.. Lite köer på väg in till jobbet men lyckades ändå komma in 5 min för tidigt ;)
Sen lyckades jag även hälla ut halva proteindrinken när jag kom in på jobbet, hade inte skruvat åt locket ordentligt.. :P
Men jag är ändå glad, det är ju trots allt fredag :D

Vila från träningen idag, får se om jag kör axlar denna vecka, det blir imorron isf.
Ryggpasset gick väldigt bra igår, hade bra med energi och fick väldigt fin kontakt. Var lite extra kul igår, fick två väldigt positiva kommenatarer och sånt gör en alltid extra glad :)

Nu ska jag fixa dagordningarna inför måndag och sen är det inte långt kvar tills jag slutar! =)



Kommentarer
Postat av: Agnes

Ja, det hade jag ju. Om jag hade vetat att du åkte :p

2010-09-17 @ 17:18:45
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0