Kyckling..

..är väldigt gott! Drömde om just kyckling inatt, hade slängt in den i ugnen och ställ klockan på alarm.. Sen när det väl ringde så gick det inte att stänga av, fortsatte bara att tjuta.. Sen vaknade jag och insåg att det var inte min kyckling som var klar, det var dags att gå upp o jobba.. Snacka om besvikelse.
Men det var bara att masa sig upp, usch vad trött jag var!
Men har vaknat till lite nu och åt lunch för en stund sedan, gissa vad..? Kyckling :D

                                                        


Slutar kl 17 idag så det är ju inte så lång tid kvar, skönt!
Blev ju axlar och vader igår på gymmet men det gick väl inte riktigt som jag ville, vänsteraxeln strejkar fortfarande :( Så det blev inte så tungt igår, körde istället lite fler reps och lättare vikter. Sen är det lite konstigt för i vissa övningar känner jag inte av det alls, så då körde jag på som vanligt.. Men jag tycker ändå att det kändes liite bättre än förra veckan så förhoppningsvis så går det över av sig själv :)

Ikväll blir det iallafall armar, hoppas på ett riktigt dunderpass med cp-pump! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0