No no..

Axlar igår som sagt.. Gick ju fint men dock så har vänsteraxeln börjat strejka (igen!) Men jag orkade faktiskt inte bry mig om det allför mycket utan körde på som vanligt, skippade kanske 2 övningar då det gjorde som mest ont. Men jag tror inte det är så mycket fel på den egntligen. Känns mer som att nånting "ligger fel" eller vad man ska säga.. Får se hur det känns nästa vecka, om det fortfarande gör ont så får jag väl be någon "trycka till" den typ :) 


           
Säger som alla andra, ser mycket bättre ut live :D


Jaja, nog om det :) Ikväll blir det armar, undra om jag kan få till ett liknande armpass som förra veckan? Hoppas det!



Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt!

2010-09-13 @ 00:04:53
Postat av: Caroline

Tack! :)

2010-09-22 @ 11:57:11
URL: http://carolinese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0