Ny favoritfrulle :)

Jag är en riktig periodare vad det gäller mat, framförallt frukost. Kan äta gröt ett tag och tycka att det är det godaste som finns men sen helt plötsligt så tål jag det bara inte. Idag så vaknade jag bra mycket tidigare än nödvändigt (06:30!!) jag låg och drog mig i typ 40 min och kom underfund med att jag var grymt hungrig.. Gröt var jag inte sugen på, inte heller äggröra, grova minibaguetter med kesella eller nånting annat. Men smoothie, det var jag allt sugen på =) Så jag gick upp, fräste iväg till ICA och handlade lite smoothie-stuff:)
Idag blev det en blåbärsmodell som jag vart sugen på ett tag, i hade jag;
250 g kesella
1 dl havregryn
blåbärssoppa (oklart exakt hur mkt)
Krossade linfrön
Och eftersom det inte är på tal om någon diet för min del så skivade jag även i en banan med :)
Sen är det bara att hysta i allt i mixern och sen dricka o se glad ut :)

Så denna kommer jag nog hålla mig till ett tag nu, väldigt mättande men inte lika "matigt" som tex gröt.
Sen tar jag alltid en proteindrink direkt på morgonen och efter jag gjort mig i ordning så äter jag den "riktiga" frullen :)

     
                                                         


Men men, nog om min frukost!
Tisdag idag och än så länge har tiden rullat på ganska så bra! Benen känns från gårdagens pass så jag har inte så mycket att klaga på tycker jag. Idag blir det axlar, hoppas att inte vänsteraxeln får för sig att strejka bara.. 


   


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va gott de låter.

kan du inte skriva mer om hur du äter och vad du tränar?

2010-09-15 @ 13:37:52
Postat av: Caroline

Ja den är verkligen jättegod!

Kan jag absolut göra, ska försöka skriva ner lite mer exakt vad jag äter och vad jag kör för övningar när jag tränar :)

2010-09-16 @ 11:43:51
URL: http://carolinese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0