Regn regn regn..

Ja vädret har ju verkligen inte vart på topp de senaste dagarna.. Men det gör mig inte så mycket faktiskt, brukar ju inte vara ute så värst mycket ;)
Kom o tänka på att jag har inte vart på Liseberg i år (tror inte jag var där förra året heller iofs) lite trist ändå, det är ju trots allt jävligt kul där. För nu känns det lite drygt o gå dit, inte så ball i pissregn kanske ;) Vi sa som vanligt att vi skulle dit, i slutet på sommaren då man slipper alla turister men vi glömde visst av det eller nått :(
Men men, Jul på Liseberg är ju också mysigt? :D

Nu är det bara ca två timmar kvar tills jag slutar, niice! Tror jag ska svänga förbi Smycka på vägen hem och hämta mitt Pandora-armband som jag lämnade in för nån vecka sen, låset hade pajat men nu ska det tydligen vara fixat igen :)

Nä, dags för lite melllanmål (keso och en banan) och sen fixa klart allt för morgondagen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0