Tisdag

Tisdag idag då, veckans segaste dag om du frågar mig. Gårdagen var långt ifrån seg, var full rulle på jobbet hela dagen :) Sen bar det av mot gymmet för en benpass och oj vad mycket bättre det gick igår än förra veckan.. Hade mycket mer energi, blev inte yr för minsta lilla och det blev ett TUNGT pass :D Så idag känns det bra i benen o asset ;)
Lite störande att jag inte kunde sova igår, eller ja, jag slumrade till lite sen vaknade jag av att MacGyver började på tv, är det btw bara jag som tänker på Piff och Puff när man hör introlåten?
Stängde iallafall av tv:n men sen var jag ju pigg som en lärka ett bra tag.. Vet inte när jag somnade men det kändes inte helt ok när klockan ringde imorse..

Idag blir det till att försöka sig på ett axelpass, hoppade över det föra veckan. Men jag tror att även vänsteraxeln är så gott som helt bra nu :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0