Torsdag

Tiden har rullat på väldigt bra denna veckan, det gillar vi :)
Trött som attan var jag imorse, försökte snooza i 10 min men blev lite lätt stressad eftersom jag följer en tight tidsplan varje morgon :D Så det var bara att gå upp gå igenom alla morgonrutiner :)

Ikväll är det dags för veckans höjpunkt: Ryggpass! Var riktigt sugen på att köra det igår men då var det armar som gällde.. Gick riktigt fint, framförallt triceps :) Skullle klämt in lite mage med men det blev lite väl mycket tjöt i slutet plus att cancergrillen anropade.. Får ta igen det ikväll helt enkelt :)




Kommentarer
Postat av: Tina

Tack det hoppas jag med innan jag blir galen här hemma! Haha :) Hur går det för dig?

2010-09-09 @ 16:57:23
URL: http://nulraldrig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0