Ursäkta...

...för en extremt dålig uppdatering!
Har vart fullt upp hela helgen.. Kom hem vid tre i fredags, var lite trötter så jag tänkte vila en stund.. En liten stund blev en lång stund, vaknade runt 17.20 igen :P
Tänkte egentligen ha en vilodag i fredags men efter min lilla powernap så fick jag en extrem energikick :) Så det var bara att fixa lite mat, på med träningskläderna och ner mot gymmet :) Körde veckans sista pass, bröst, vader och mage! Gick helt ok får jag säga, blev dock lite besviken på träningsvärken i vaderna dagarna efter, väntade mig lite mer så att säga.
Sen blev det tjöt med fina Jasmine fram till stägning, dvs kl 22. Sen hem, duscha, äta och sen filmkväll på det! Var faktiskt väldigt skönt att bara tillbringa kvällen helt själv, tycker det är väldigt skönt lite då då :)

I lördags så gick jag upp hyfsat tidigt. Kom in till stan runt 10.30 och då var det shopping som gällde.. Behövde verkligen nya höstkläder! Så jag kom hem med ett x antal cardigans/tröjor, ett par byxor och en kjol  :) Mycket välbehövligt som sagt! Ska även försöka få in bilder på det någon dag med kanske.. :)
Sen på kvällen bar det av mot Alingsås för en trevlig kväll med Emelie och lilla Lego (hunden) som blev påkörd förra veckan och överlevde smällen på nått vänster (änglavakt?).. Men det var en himla tur det, kändes bra att se lillplutten hyfsat pigg ändå :)

Och i söndags blev det en sväng till Allum, hade fortfarande inte fått tag på några skor/stövlar så det var mitt största projekt.. Hittade absolut ingenting som föll mig i smaken så jag åkte till Lerum och hittade faktiskt ett par stövlar där. Hade mer tänkt mig ett par kortare boots eller liknande eftersom jag redan har ett par stövlar från förra året. Men eftersom jag hittade ett par fina stövlar så orkade jag inte flänga omkring mer.. Kanske blir den kortare modellen på nästa lön ;)
Sen var det de vanliga söndagssysslorna som gällde, dvs handla mat, städa, tvätta, fixa matlådor för veckan och packa träningsväskan.
Var en mycket bra helg med andra ord :)


Idag var jag dock tillbaka i verkligheten, jobb till 18 och sen benpass på gymmet som gick mycket bra idag! Framförallt knäböjen, fick pass och pepp av Pontus som fick mig till att ta ett riktigt fint PB :) Tack!
Sen lärde Johan mig hur man stänger gymmet.. Varför? Jaa.. Kul? Förberedande syfte? Eller nått..

Nä, nu är det dags för ett avsnitt av Vänner och sen sova, det är ju trots allt en dag imorron med :)

Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Per

Grattis till nytt rekord. Vad lyder det nya pb i böj på då?

2010-10-02 @ 20:48:46
Postat av: Caroline

Tack så mkt :) 75kg tar jag nu :)

2010-10-04 @ 11:55:00
URL: http://carolinese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0