Glad!

Vilken härlig dag det vart idag! :) Kasst väder med det bryr jag mig inte om för fem öre eftersom jag ändå jobbade ;) Råkade bli en rejäl sovmorgon idag, tyckte jag var pigg nog för att inte somna om så stängde av alarmat, vaknade ca 2 timmar senare.. Så upp o hoppa, i med frullen samtidigt som jag sprang runt som en förvirrad höna och försökte få på mig träningskläder. Men kom iväg till gymmet hyfsat fort och brände av ett bra armpass, me like :) Imorron är det dags för det absoluta favoritpasset, nämligen rygg. Enligt mig finns det inget roligare än att träna rygg, är redan nu taggad som attan ;) Ska väl även få in lite mage på det som är betydligt tråkigare att köra men ack så snyggt när resultatet kommer ;)

Nu är det dags för lite kvällsmat innan det är dags att sussa kudden, god natt på er! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0