Måndag

Oj vad tiden går fort, man hinner ju inte med alls?! Vore tacksam om dygnen ibland kunde vara en timma längre eller fem :)
Helgen var iallfall mycket bra, var ju ledig i fredags så det blev Stenungsund i fredags :) Grillfest var planerat, och sen en lugn utgång på det.. Ja, min tanke var ju att det skulle bli lugnt men det blir aldrig som man tänkt sig! Blev allt förutom lugnt men jag hade sjukt kul iallafall! Sen jobbade jag i lördags, var ju lite ångestladdat när klockan ringde kl 07:00 på lördagsmorgonen.. Men upp kom jag, kom även till jobbet efter många om och men! På kvällen sen vart jag helt död, kom hem från jobbet vid 19, åt en rejäl portion carbonara och sen tillbringade jag resten av kvällen i soffan :) Somnade tidigt gjorde jag, så på söndagen var jag lite mer taggad för jobb ;)
Efter jobbet så blev det Stenungsund igen, dock bra mycket lugnare kväll denna gång. Kollade på "Serbian film" och ja.. Jag rekommenderar verkligen ingen att se den! Den mest vidriga och brutala film jag någonsin sett, man mådde ju fan psykiskt dåligt när man kollade på den! Men men, bättre sällskap kunde jag ju inte få iallafall :)

Imorgon är det jobb 7-15, känns lite sådär.. Har ju jobbat kväll de senaste två veckorna vilket innebär att man har ju inte kommit i säng förrän 1-2 på nätterna. Är just nu pigg som en lärka men måste verkligen sova snart, kl 05:00 ringer klockan imorgon och det finns inte riktigt tid för att vara trött och snooza då..
Så nu när kvällsmaten ligger i magen så är det dags att borsta tänderna och sen hoppas på att John Blund kommer och tar mig med storm! ;)



Kommentarer
Postat av: fitnesscoachen

Mycket jobb, hoppas du hinner vila lite också! ;)

2011-08-23 @ 07:22:30
URL: http://fitnesscoachen.com
Postat av: Caroline

Vila har väl vart lite av en bristvara det senaste men blir bättre nu! =)

2011-08-28 @ 17:22:33
URL: http://carolinese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0