Helg!

Ja nu är det helg för min del, skönt! Skulle egentligen vart ledig idag men fick jobba ändå, 07-15 :) Efter det så åkte jag till MM sports för att inhandla ett par byxor som jag gärna vill ha men de fanns inte i min storlek tyvärr.. De skulle beställa dom idag så jag kunde hämta dom på måndag eller tisdag men de ringde sen och sa att de kommer inte in försen i april nästa gång =/ Lite trist! Men men, får väl bara kolla budofitness och fitnessbutiken med ;) Men kom ut med lite nytt protein iallafall, går ju åt en hel del så det var väl lika bra att köpa när man ändå var  där :)

Idag blev det vila från träningen och det blir det imorron med.. På lördag ska jag och Victoria köra ett pass på Hälso och även teckna ett kort, lika bra :) Tror det kan bli lite trist att både jobba och träna på samma gym ibland :)
Och imorron är det dags för en liten förändring för mig, kl 13 börjar omvandlingen och jag är nästan lite nervös haha :P




Kommentarer
Postat av: Slemelie

VADÅ FÖR FÖRVANDLING!?!

2011-02-03 @ 23:31:02
Postat av: Petra

Nu blev jag nyfiken :) Vad ska du hitta på?

Ha en bra kväll!!!

Petra

2011-02-04 @ 19:38:57
URL: http://www.fitnessbrudar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0