Sorry

Okej jag har visst mina bloggperioder har jag märkt :P Nu det senaste har jag inte vart alltför aktiv, I know ;)
Men men, nu bjuder jag på ett litet inlägg iallafall!
Har jobbat 07-15 denna vecka och det gör jag idag med, sen är jag ledig ;) Träningen har gått finfint, var och körde ett benpass med Björn i söndags på Hälso, känns fortfarande ganska bra kan jag lova! Men det är ju ingenting vi gnäller över :) Verkar även som att han har lust att hjälpa mig med dieten till luciapokalen, tacksam är bara förnamnet :)
Idag blir det bröst och vader efter jag slutat och imorgon blir det nog en vilodag :)
Körde armar igår, var riktigt trött och otaggad innan men när jag väl kom igång så blev det fart på grejerna ;)



                                     


Nä, dags att pallra sig iväg till jobbet snart då! :)



Kommentarer
Postat av: Petra

Kul att du har blogg :) Ska jag kika på

Snygga armar å rygg förresten :)



Ha en bra kväll

Petra

2011-02-03 @ 17:24:37
URL: http://www.fitnessbrudar.blogspot.com
Postat av: Emelie

Schysst form :)

2011-06-21 @ 08:38:52
URL: http://emelieullberg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0