Jobb jobb..

..men jag klagar inte.. :) Var ute i Björkekärr och jobbade idag, blir även det imorgon och sen tors-sön är det Lerum som gäller igen :)

Helgen var mycket bra, var ute och åt med favoriterna i fredags, blev mycket mat och mycket prat :)
I lördags så åkte jag och Victoria till Hälsostudion i Alingsås och tecknade kort, tränar ju ändå en hel del där så det var väl lika bra :) Sen på kvällen blev det en dejt med Emelie, inte fy skam det heller ;)

Var även och fixade håret i fredags, är nu blond igen, dock inte "vitblond" för det passar jag inte i.. Såg inte direkt varmhjärtad ut när jag hade det :P Skulle egentligen sätta i löshår med men det var lite för ljust så jag ska tillbaka nu på fredag och göra det lite mörkare så det passar in mer i mitt hår.. Försökte ladda upp en bild på nya färgen men det gick sådär..

Blev ett väldigt bra bröstpass idag efter jobbet, gick bra mycket bättre än väntat :)
Imorron är det ben som gäller.. :)



Kommentarer
Postat av: Petra

Nu fick jag din kommentar :) Å vad nice, ska blir spännande att se sen

Alltid kul med förändring

Ha en bra dag

Kram

2011-02-08 @ 10:53:00
URL: http://www.fitnessbrudar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0