Onsdag

Onsdag idag men det känns verkligen som typ torsdag eller fredag? Igår blev jag helt förvirrad när jag stod och tänkte igenom veckan haha. Men det blir väl lätt så när man jobbar helg med :)
Men idag är jag ledig och det var väldigt skönt att slippa vakna till väckarklockan idag, sov till 9:30 och nu känner jag mig bra utvilad ;)
Blir gymmet lite senare, idag ska jag ta hand om tvätt och städ som blev lidande i helgen.. Sen är det jobb imorgon igen, ledig fredag och sen jobb i helgen! :)
Ska även vara i Centrum nästa vecka två dagar (ligger precis vid Odinsplatsen) och det ska bli intressant att jobba där, även fast det är samma kedja och vi gör samma jobb så jobbar alla anläggningar på olika sätt, får se vad som skiljer Lerum och Centrum åt :)

Har blivit en del förmiddagsträning det senaste, har jobbat kväll (eller ja, 15-19 eller 15-22) nästan hela tiden så
då har det passat bäst med förmiddagen. Kör nästan bara på Hälso nu, gött med lite omväxling, blir ju en bit att åka varje dag men men.. :)

                                                        

Träningen går iallafall väldigt bra just nu, inga dippar här inte (än?) har däremot vart lite slarvig med kosten det senaste, blir ändring på det med en gång, går ner väldigt lätt i vikt när jag slarvar minsta lilla, icke bra! Men sen är det ju lite störande att en viss anläggning man jobbar på inte ens äger en micro..

Nä, dags att ta tag i städningen och tvätten! :)


Kommentarer
Postat av: Petra

Ja det är ju dåligt att det inte finns micro. Ja har inte heller micro på min arbetsplats fast det är ju inte så konstigt eftersom jag åker bil typ hela dagarna ;) Så här äts det kall lunch varje dag

Men det får gå. För äta måste man ju :)



Ha en bra fortsatt dag



Kram

2011-02-16 @ 14:02:14
URL: http://www.fitnessbrudar.blogspot.com
Postat av: JohanToan

Vilken jävla kroppsform du har Carro! Ser ut som man kan ta dej runt midjan me en hand =D Looking AWESOME! Ses på jobbet öm en stönn!!

2011-02-21 @ 09:28:17
URL: http://johanhulle.blogspot.com/
Postat av: Sistra

Du måste uppdatera oftare nu när jag inte är hemma längre! :| :D

2011-02-21 @ 22:16:45
Postat av: Sistra

Du måste uppdatera oftare nu när jag inte är hemma längre! :| :D

2011-02-21 @ 22:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0