Armar

Torsdag idag då! Snart helg, ska bli väldigt skönt :) Vart en lugn dag på jobbet, mest städ som gällde och sen kom även Jasmine runt nio tror jag det var. Imorron jobbar jag själv fram till 15, man har ju blivit lite bortskämd det senaste med att jobba två så det känns lite trist ;) Men sen är det lördag, och guud vad skönt det ska bli att inte behöva ställa klockan.. ;)
Efter jobb var det gymmet som gällde, var armar som stod på schemat idag! Gick väldigt bra, fin kontakt och bra pump ;) Har väl aldrig vart överförtjust i armpassen men tycker faktiskt det är riktigt kul nu.. :)

     
                                                          Finns ju även alltid tid för ego pics! :D


Igår tränade jag rygg med Victoria, gick riktigt bra det med, var lite trötter i början men piggnade till ganska så bra efter en stund :) Lite trist att hon ska flytta till Kållered tycker jag, kommer inte se henne alls mycket nu längre :( Hon tränar mest i Lerum där jag jobbar men nu blir det ju lite för långt att åka såklart! Men iofs, man kan ju faktsikt ses utanför gymmet med ;) 


                                 


Nu är det dags för mat! ♥
 


Kommentarer
Postat av: Annelise

Ser väldigt bra ut!!!:)

2011-07-21 @ 23:41:03
URL: http://anneliseaf.blogspot.com/
Postat av: Ea

grym form! vad ligger du på för fettprocent??

2011-07-24 @ 16:45:55
Postat av: Caroline

Annelise: Tack fina du!

Ea: Tack! ca 11% :)

2011-07-24 @ 18:17:21
URL: http://carolinese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0