Lite smågrinig..

Ja det har jag vart idag, lite grinig och småsur! Varför vet jag inte, man har väl bara sånna dagar ibland helt enkelt :) Men nu är jag iallafall hemma från jobbet och ska snart ta en kall dusch, fan vad varmt det har vart idag! Men ska väl inte klaga antar jag ;) Men jag får erkänna att jag längtar lite till hösten faktiskt, mysigt med höst ju :) Fast jag kommer antagligen känna helt annorlunda i november när det bara regnar och är allmänt jävligt ;) Men i år kommer väl allt kännas helt annorlunda mot vad det brukar vid den tiden, för i november är det ju inte långt kvar till Luciapokalen.. Kommer förhoppningvis ha annat i tankarna än vädret just då ;)

Träningen gick iallafall bra idag, var som sagt bröst och axlar som stod på schemat. Lite mage fick jag med också :) Imorgon blir det baksida ben och vader, nästa vecka kan jag enligt min plan köra ben som vanligt igen!




Kommentarer
Postat av: fitnesscoachen

Härligt! Dåliga dagar kommer men som tur är så är de bra dagarna fler! :)

2011-07-29 @ 07:13:21
URL: http://fitnesscoachen.com
Postat av: Lina

måste va föratt man e tjej! :P

o vädret oxå kanske ;)

2011-07-29 @ 16:47:13
URL: http://www.linapetronell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0