Men bra Carro..

Idag har det inte vart min dag vad det gäller mat. Började kl 9 idag, var helt säker på att jag hade typ en liter blåbärssoppa på jobbet så jag kunde äta frullen där (mixar kesella, havregryn & blåbärssoppa) Men icke! Hade väl en sisådär 8 cl kvar och det kommer jag ju inte långt på.. Jahopp tänkte jag, får duga med en "kesellashake" då (kesella, funlight och vatten, skaka ordentligt i en shake;)) sen var det dags för mellanmål, knäckebröd med makrill i tomatsås. Men nä, då har jag ju såklart glömt makrillen hemma. Jobbade ju bara fyra timmar så överlevde gjorde jag ju men var ju bra hungrig på hemvägen. Redan på jobbet så blev jag extremt sugen på hamburgare.. Kunde inte riktigt övervinna suget så det fick bli inte bara en utan två hamburgare (130+90 gram) :D Tänkte att det var bättre med en till istället för pommes ;) Så nu sitter jag här i soffan mätt och belåten. Ser nog ut som det ligger en liten bebis i magen men så är inte fallet ;)

Var annars väldigt lugnt på jobbet, Johan var sjuk stackarn så blev fyra lugna timmar :)
Träning blir det såklart idag med, ska bara vakna ur min matkoma innan jag rör mig till gymmet :)



Kommentarer
Postat av: Petra

Ha ha virrpanna :)

2011-07-14 @ 19:15:27
URL: http://fitnessmorsan.blogspot.com
Postat av: Annelise

:) Jo, jag känner av känslan av att komma till jobbet och sen komma på att mellanmålen ligger ju kvar i kylen hemma..världens besvikelse för en hungrig människa!

2011-07-15 @ 08:26:48
URL: http://anneliseaf.blogspot.com/
Postat av: em

Vissa dagar alltså... man är glad att man hittar hem efter jobbet ;)

2011-07-15 @ 08:38:41
URL: http://emliscious.blogspot.com/
Postat av: Caroline

Petra: Haha ja minst sagt! :D

Annelise: Ja besviken var verkligen rätt ord, som sakta men säkert övergår till irritation ;)

Emelie: Hahah ja! Är även förvånad över att jag lyckades ta rätt tåg hem, hade inte förvånat mig om jag hamnade i Skövde istället ;)

2011-07-19 @ 21:15:08
URL: http://carolinese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0