Onsdag

Onsdag 27 Juli= lön för min del :) Märkte dock att jag fått för lite i lön så blir till att meddela chefen detta så fort hon är tillbaka. Men det innebär ju lite extra nästa månad istället?! Men känner iaf att jag fått en del gjort idag, gick upp vid 08.30 och drog igång några tvättar, betalade räkningar, sen frulle, träning, sola (lyckades även halvt som halvt paja myntboxen, well done!), handlade mat, dusch, laga några till lunchlådor och sen jobb 15-22! :) Saker som vanligtvis kan ta mig en hel dag när jag är ledig.. :P
Idag var det rygg och mage som stod på schemat, gick finfint! Inga ökningar men det bryr jag mig inte så mycket om så länge jag får bra kontakt :) Visst, alltid kul med lite ökningar men är ju inte det viktigaste som sagt :)

Var en lugn dag på jobbet, fick besök av min kära syster så tiden rullade på bra :)
Imorron blir det  bröst och axlar på gymmet, nu ska mina små axlar allt växa! Prio prio prio.. :) Mitt knä känns btw lite bättre, har visserligen inte provat att köra några övningar men nu gör iallafall inte konstant ont längre. Så tigerbalsam och vila kanske var rätta medicinen? Blir dock bara baksida på fredag för säkerhets skull :)


                                           Nu blir det en dusch, sen några avsnitt av vänner och...

                                               
                                                                              ;)



Kommentarer
Postat av: Petra

Skönt att knäet känns bätrre :)

Å en sån där kaka sitter aldrig fel ;)



Ha en bra dag!!!

2011-07-28 @ 08:11:14
URL: http://fitnessmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0