Älskar detta väder!

Guud vad skönt det är att sommaren är här igen! Den kommer säkert försvinna lika fort igen så nu njuter vi så länge det varar ;) Blev en riktigt lyckad dag ute vid havet igår med, massa sol och massa prat :) Brände mig dock ganska så ordentligt, varför ska jag alltid vägra solskyddsfaktor?! Idag ska jag iallafall gå och införskaffa mig en..
Efter havet så åkte vi hem till Emma där det blev lite dusch och fix och efter det så anlände Linn så gick vi och handlade lite mat :)
Mycket bra dag som även avslutades med lite pannkakor.. :)


                                 


Och inget gym igår som sagt men det blir det idag, är ben som gäller och med tanke på hur mycket jag åt igår så borde det finnas bra med energi lagrad.. ;)


Kommentarer
Postat av: Peta

Härliga bilder. Här jobbas det bara så inget solande för mig

känner mig som en blekis



Ha en bra kväll!!! :)

2011-06-29 @ 20:25:59
URL: http://fitnessmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0