Finally!

Nu så, så börjar huvudvärken släppa lite ;) Har haft en otrevlig huvudvärk större delen av dagen, störande..
Har vart ledig idag med, SKÖNT! :D Jobbar imorron 07-15 sen är jag ledig hela helgen med ;) Blir inte jobb försen på torsdag nästa vecka, ska till Pliktverket nästa vecka tis+ons.. Ska bli lite spännande faktiskt, grillning hos en psykolog en timma och sen en timma intervju med två poliser.. Och lite hälsokontroller m.m! ;) Får väl svar i vår/sommar någon gång tror jag, dock så är jag inställd på att få söka ett par gånger innan jag kommer in :)

Idag har dagen gått till att städa och tvätta, sen även träning med såklart :) Blev ett väldigt bra rygg och magpass trots huvudvärken :)
Imorron blir det bröst och axlar, har börjat köra axlar två ggr i veckan, ett pass med enbart axlar, eller ja, mage då också. Sen ett pass med bröst och axlar.. Är framförallt framsida axlar som jag vill bygga på mer, vilket jag får med ganska bra näår jag kör bröst med :)

Nu är det snar dags att sussa kudden, alarmet är ställt på 05:00 imorron..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0