Måndag

Måndag och jag är ledig! ;) Känns lite konstigt att vara ledig så många dagar i rad ju :) Men det blir det ändring på nästa vecka :P
Ska snart ge mig ut på en liten promenad, sen blir det gymmet vid 14-15 tiden tror jag :) Åker till käringberget redan ikväll, det börjar väldigt tidigt imorron så det är lika bra att sova där tycker jag :)

Igår körde jag ett spinningpass efter gymmet och fy satan vad kul det är :D Körde mitt första pass någonsin för ca två veckor sedan och jag fastnade väl ganska snabbt :) Ska iallafall försöka få in minst ett spinningpass i veckan, skadar ju inte direkt :) Blev även armar igår också, gick väldigt bra får jag säga :)
Har tränat väldigt många dagar i rad nu, brukar inte göra det men eftersom denna vecka kör ihop sig lite med träningen så blir det så.. Blir vila tis+ons och sen fre+lör..

Men idag kör vi ett pass för axlarna och magen ;) Lite vader på det med kanske?



Kommentarer
Postat av: Petra

Bra där!!! Nu börjar du komma igång med bloggandet ;)



Jag hatar verkligen spinning. Men bara för att det är så jobbigt

he he he



Ha en bra fortsatt dag



Kram

2011-03-07 @ 15:15:02
URL: http://fitnessmorsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0