Snart ledig!

Bara tre arbetsdagar kvar sen är jag äntligen ledig i två dagar! :) Är nu inne på min trettonde arbetsdag i rad vilket känns i kroppen, i huvudet med för den delen.
Träningen har ju tyvärr blivit lidande av jobb och matstrejk (ofrivillig sådan) har vart seg och okoncentrerad de senaste två veckorna. Men nu börjar aptiten komma tillbaka vilket känns väldigt bra :) Märks på träningen också att kroppen fått i sig lite mer näring ;)
Så det är väl full rulle som vanligt här antar jag, jobb o träning ;) I helgen vankas det utgång vilket ska bli riktigt trevligt, bara släppa allt som händer runt omkring för en kväll ;)

Ska även skärpa till mig med ego-picsen (uppdateringen med kanske?) vet att en blogg är mycket roligare om den innehåller lite bilder med :)


Kommentarer
Postat av: Petra

Ja du behöver verkligen lite ledigt snart.



Ja bilder är alltid skoj :)



Ha en bra dag!!!



Kram

2011-03-23 @ 06:33:13
URL: http://fitnessmorsan.blogspot.com
Postat av: Sistra

En blogg blir roligare ifall du även uppdaterar den... ;) You suck on that right now :D

Du hade fått låna min aptit ifall du sagt till!



:)

2011-03-23 @ 10:16:01
Postat av: Louise

Vi får nog åka ännu tidigare om vi ska ha chans på några biljetter. Fortfarande sugen ????

2011-03-31 @ 09:40:32
Postat av: Martin

Ser riktgt bra ut! snygga o bra axlar!

När blir det tävling? :)

2011-06-11 @ 23:29:24
URL: http://martinperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0