Where are you..?

Hittelön till den som hittar min matlust! Den är på vift och har vart det ett litet tag nu.. Märks på vågen kan jag lova, -3 kg nu.. Inte okej! Men idag fick jag i mig en hamburgare efter jobbet, alltid en början? :) Sen har det vart mest flytande föda, dvs min supersmothie (kesella, havregryn, banan och blåbärssoppa) proteindrinkar m.m.. Vet att det inte är bra men bättre att jag får i mig det än tre stackars tuggor av lunchen/middagen :)
Men den är nog tillbaka snart, känns så iallafall :)
Annars rullar allt på som vanligt, jobbar häcken av mig och tränar :) Har nu tio dagar kvar till två dagars ledighet, kommer sitta finfint kan jag lova :)

Har väl hänt lite sen jag skrev sist iofs.. Var och gjorde de sista testerna till Polishögskolan förra veckan och det kändes ändå okej tycker jag. Tycker dock att timman med poliserna var jobbigare än med psykologen, fick verkligen NOLL respons på det jag sa inne hos poliserna.. Men en kille som hade samma poliser som mig tyckte precis samma sak, skönt att man inte var ensam ;)
Sen har jag även fått mig en lägenhet i Alingsås, det var snabba ryck där men det känns jävligt bra! 1 maj så får killen som bor där nu sin nya lägenhet så jag kan flytta in runt den tredje maj :) Bra skit! ;)



Kommentarer
Postat av: Johan

Matlust kommer och går! Suck it up o bara tryck i dig!! =) Händer mycket i livet nu kan ju påverka!!

Ett knep kan vara att äta lite frukt till varje mål, tex vindruvor!



Kram på´rej!

2011-03-16 @ 06:38:04
URL: http://johanhulle.blogspot.com/
Postat av: Petra

Hoppas matlusten kommer tbx snart

Äta bör man annars dör man ;)



Ha en bra dag!!!



Kram

2011-03-16 @ 07:11:33
URL: http://fitnessmorsan.blogspot.com
Postat av: Louise

Har man mycket omkring sig kan matlusten tyvärr

ibland försvinna. Det är ju inte lättare när

man ska klämma in mat bakom repan... men oavsett vad som snurrar i ditt huvud så kommer du fixa det.

Som sagt, någon längre deff behöver ju inte du

kram från mig

2011-03-17 @ 20:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0