Ben ben ben

Vilket bra avslut jag fick på denna vecka, ett hej dundrande benpass som gick mer än bra, får jag inget kvitto imorgon så det är det någor som är fel ;)
Efter passet så tog jag tag i något som jag fruktat en längre tid, vi har gått och småsneglat på varandra men idag var det dags. Att se skräcken i vitögat, ta tjuren i hornen. Jag pratar givetvis om en dejt med crosstrainern. Jag har ju bara kört rullbandet i lutning samt promenader men kände att nu var det dags att vidga mina vyer lite..


Min nya kompis (?)

Jobbigt var det, svetten rann och jag flåsade som en gris, MEN! Jag överlevde! ;) I 30 min kämpade jag och jag dog som sagt inte. Så jag är sjukt nöjd.

För övrigt så har helgen vart väldigt bra, härligt sällskap i fredags, jobb i lördags, och idag har jag inte gjort så mycket vettigt förutom morgonpromenad och gymmet :)


Kommentarer
Postat av: em

cross är jävligt flåsigt! Fast jag föredrar trappmaskinen! Den dödar mig bättre hehe!!

2011-10-03 @ 09:01:05
URL: http://emliscious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0