Kanondag!

Idag har det vart en riktigt bra dag! Började med att klockan strax efter 5 för morgonpromenad, regnet öste verkligen ner så jag beslutade mig för att köra morgoncardion på gymmet istället, dom öppnar kl 6 så jag traskade bort och körde 60 min på crosstrainern. Trots att det var ganska tidigt på morgonen så hade jag bra med energi, de har ju dessutom tv precis vid konditionsmaskinerna så jag trampade på samtidigt som jag blev lite allmänbildad av nyheterna ;)
Sen var det dags för frukost m.m och jag slumrade väl även till i ca 40-50 min igen, väldigt skönt ;) (dock så hade jag sånna där konstiga drömmar igen)
Sen var det dags för gymbesök nr 2 och idag var det dags för ben.. Och vilken energi jag hade idag då?! Var ett av de bästa benpassen kan jag säga, energi som en duracellkanin och fick även till ett PB i hackliften, inte illa!

 

Glad, nöjd och svettig så gick jag vidare mot crosstrainern, efter 30 min på den så var jag helt slut, och sjukt hungrig! Så hem för mat och dusch sen var det jobb 15-19!

Har vart hemma en stund nu och ska snart gå över till Bella (vi bor grannar så jag slipper ju gå alltför långt;))

 

Sen är jag ledig imorgon, ska bli väldigt skönt.. :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0