Keep on walking!

Tisdag idag då! Tiden har gått väldigt fort idag tycker jag, eller ja, det gör de flesta dagar nu känns det som. Jobbade 07-15 idag så det var först tidig morgonpromenad och träning nu ikväll. Körde rygg idag, gick väldigt bra, finfin kontakt och PB i hantelrodden, lite oväntat men jag klagar inte :)
Avslutade med 40 min på bandet i lutning, var bra trött efter det kan jag lova! Vill egentligen öka morgonpromederna men det får bli nästa vecka när jag inte börjar kl 07, är inte direkt sugen på att ställa klockan på 03:00 får jag säga..

Nä, dags att försöka sova! Natti natt!


Kommentarer
Postat av: fitnesscoachen

Du kämpar på grymt bra med dina tidiga mornar!!

2011-10-19 @ 07:11:54
URL: http://fitnesscoachen.com
Postat av: Carro

Tack! Är oftast väldigt uppfriskande men igår var det ingen höjdare i ösregn ;)

2011-10-20 @ 08:58:56
URL: http://carolinese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0