Ord som värmer

Oj vilken dag det har vart idag.. Dagen började bra, klockan ringde 03:20 och det kändes helt ok. Promenaden gick fint den med men sen på jobbet var jag inte lika kaxig längre. Min energi försvann helt runt 8, kunde utan problem somna stående. Piggnade till runt 9:30 men då var jag bara irriterad istället. Lyckades hålla det för mig själv iallafall, alltid något. Sen när jag skulle boka en tågbiljett till sthlm så brast det, försökte boka redan igår men då stod det bara "tekniskt fel, var god försök senare bla bla.." hela dagen. Sidan var tydligen inte fixad idag heller och det gjorde mig inte gladare direkt.. Drog dom grövsta svordoms-ramsor ni kan tänka er (tyst för mig själv tack o lov..) och jag höll till slut på att börja lipa, och nej, jag överdriver inte.. Känns ju verkligen stabilt att börja störtlipa för en tågbiljett? Det är ju inte heller så att jag ska åka imorgon, utan den 7e nov.. Om typ en månad med andra ord. Hmm.

Men jag tog några djupa andetag, stängde ner sidan och började pyssla med annat en stund. Provade en timma senare att boka och då funkade det utmärkt, började då nästan skratta åt mitt tidigare beteende, haha!

På gymmet var det också lite upp och ner, kände mig som en liten halvfet gris som yrade omkring inne på gymmet och jag funderade på vad fan jag gjorde där egentligen. Valde att ignorera min spegelbild för en stund (händer ju inte alltför ofta nu för tiden höhö) och körde på så det blev ett bra pass iaf. Efter armpasset så var det dags för cardio, blir ju inte bättre av att gå hem och sura liksom. Skulle hämta mina hörlurar i skåpet innan och på vägen möter jag Ingvar, han hälsar snabbt och säger sen "det ser riktigt bra ut, fortsätt så!" Att några få ord kan göra en så glad, den halvfeta grisen försvann och jag kände mig inte värdelös längre :) det är alltid kul att få positiva kommentarer men när det kommer från någon som tävlat så värmer det nästan lite extra, kändes väldigt bra igen iallafall och mina 30 min på crosstrainern kändes inte alls så jobbiga! :)


Lite lätt svamlande inlägg men så kan det bli ibland.. :)


Kommentarer
Postat av: Patrik (gamle grannen;) )

Kul att höra att det går så bra för dig :)

Hur är planerna, decembercupen och lucia lr? :D

2011-10-13 @ 16:18:55
Postat av: Carro

Ja det går bra nu, känns väldigt kul! :)

Yes, lucia är planen, inget superspikat men det är målet iallafall! ;)

2011-10-16 @ 21:40:48
URL: http://carolinese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0