Torsdag och ben

Herre gud, snart helg! känns ju trevligt men tiden går lite för fort nu, hänger ju inte riktigt med. Jag har väl vart med i matchen hyfsat bra idag dock, lite snurrig men det är man ju van vid nu? Började iallafall dagen med en bra mycket trevligare morgonpromenad än gårdagens. Igår pissregnade det i princip hela tiden och jag var helt dränkt när jag kom in igen, var lite lätt irriterad om jag ska uttrycka mig milt (läs svinförbannad). Som tur är så är jag inte särskilt långsint så det räckte med en varm dusch och frukost sen vart jag glad igen :) Men idag var det inget regn som störde så dagen började kanon får jag säga! ;) Tiden flög förbi på jobbet med, tjoff sa det bara så var Johan där och det var dags för mig att åka hem :) Och sen då.. Ben. Hade ställt in på ett brutalt jävla benpass och var bra laddad när jag gick dit. Dock så dog det lite när jag väl kom in på gymmet. För framför mig ser jag ett blått hav, och inte så där vackert som många kanske tänker nu utan ett hav av blåklintar, även kallat handbollslag.. Min glädje dog och istället kom den irriterade Carro fram. Suckar högt, ger onda ögat till (nästan) alla och ser nog bara allmänt dryg ut.. Insåg snabbt att fria knäböj kunde jag fetglömma, resten av schemat kunde jag iofs följa. Men jag störde mig hela passet, hade ställt in mig på djupa böj och så blir det inte så? Men irritationen tog ut sig bra på passet iallafall, för det blev ett jävligt bra pass :) Och jag lyckades även dela ut ett och annat leende i slutet, så då var glada Carro tillbaka :) Eller ja, nästan. Var lite annat som snurrade i huvudet men där hjälpte Victoria mig att komma på rätt köl igen, att ett litet samtal kan göra så mycket.. :) Men snart är det dags för sängen känner jag, har visserligen lite sovmorgon imorron men behöver ju inte sitta uppe till 02 för det.. :) edit; ser att hela texten är som en stor deg, blogg.se lever sitt egna liv idag och det går tydligen inte att göra varken styckindelningar eller andra tjusiga detaljer..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha du har så jävla sköna uttryck!

2011-10-21 @ 20:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0