Vattenballong

Ja det är vad jag känner mig som just nu, en guppande vattenballong. Fattar inte riktigt vad det beror på, äter som vanligt, tränar som vanligt. Har inte ätit något extra salt och kretatin kör jag ju inte heller på. Har iofs stressat upp mig över ett och annat den senaste veckan så det kan ju bero på det, kroppen har ju tyvärr en tendens till att samla på sig vätska om man stressar.. Så jag får väl helt enkelt köra på mitt gamla motto, "äh, det löser sig".. Har ju alltid gjort det innan så varför skulle det inte göra det nu? ;) sen har jag iofs fått lite good news så fr.o.m. igår så jag känner mig lite mer lugn nu :)
Är dock tråkigt när man kollar sig i spegeln, förra veckan kändes det bra, nu känns det inte lika bra. Men va fan, ingen idé att sura över det, får spöa skiten ur löpbandet ikväll och bara tänka positivt, tror det blir bra :) Imorgon har jag även lite sovmorgon, börjar inte kl 7 så då får jag sova till 06 iaf, har inte känt mig så överdrivet trött denna vecka men jag tror ändå att kroppen kommer uppskatta det väldigt mycket :)


Kommentarer
Postat av: fitnesscoachen

Mycket sitter i huvudet också! Formen förändras inte så mycket från dag till dag men ändå tycker man att spegelbilden går från att vara kanoners till att visa en degklump, ibland bara på en kvart. ;)

2011-10-20 @ 08:16:05
URL: http://fitnesscoachen.com
Postat av: Carro

Haha ja det är väl så, lite hjärnspöken som kommer på besök ibland! Men nu skiter jag i dom och kör på istället! :)

2011-10-20 @ 09:01:46
URL: http://carolinese.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha ja det är väl så, lite hjärnspöken som kommer på besök ibland! Men nu skiter jag i dom och kör på istället! ;)

2011-10-20 @ 09:01:57
URL: http://carolinese.blogg.se/
Postat av: Lina

dendär vattenballongen sticker du nog hål på snart! ;) inte stressa nu :)

2011-10-20 @ 21:04:39
URL: http://linapetronella.shapemeup.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0