Det händer grejer

Ja det kan man lugnt säga att det gör! Shit, de senaste dagarna har vart som en karusell, dock är denna mycket roligare än den jag åkte på senast! ;) Två sjukt roliga saker är på G, kan dock inte säga vad ännu ;) Men kan säga att jag utbrast ett litet glädje-tjut på jobbet igår när jag läste ett väldigt speciellt mail :D

Sen fick jag ett annat väldigt roligt besked i tisdags, kan inte säga för mycket där heller än för det är en liten puck som ska lösas först.. Hoppas att allt går som jag vill imorgon..

Annars har allr rullat på som vanligt! Träningen känns väldigt bra, motivationen är på topp och allt känns så jävla bra rent ut sagt! :)
Promenaderna går också bra, än så länge spyr jag inte på dom iallafall ;) Men denna veckan har vart lite tyngre än innan, beror nog på att jag jobbat kväll mån-ons. Börjar då först med en morgonpromenad kl 05:30, (gillar ju som sagt att gå när det fortfarande är mörkt..) sen gym runt 09.30, sen jobb fram till 22 (kommer hem 23:00) och sen kvällspromenad på det. Känns som att benen vägt flera ton och promenaderna har bara vart tunga och jobbiga! Igårkväll blev den dock mycket trevligare, hade sällskap av bästa grannen Bella och vi gick la ca en timma. Sen blev det tjöt om allt i ca två timmar på trappen :P Väldigt trevligt och.. välbehövligt? Ja, det var det allt...
Idag började jag kl 11 på jobb nr 2 och jag bestämde mig igår för att ta en sovmorgon till 08:00 och det var nog ett bra initiativ :) var nog bara lite extra sömn som behövdes för idag kändes benen lätta igen och jag hade ett bra mycket bättre tempo på promenaden än vad jag haft tidigare i veckan :D


Nä, dags att laga lite lunchlådor nu, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0