Helg!

Då var helgen äntligen här! Är ledig denna helgen så det känns ju mer än bra minst sagt.
Kom hem från gymmet för ett litet tag sen, blev ett väldigt segt benpass idag.. Energin fanns väl inte riktigt där och jag vara bara allmänt opepp! Så den mesta tiden gick till massa tjöt och smsande typ :P Men körde iallafall igenom hela passet och när jag väl körde så körde jag "ordentligt", råkade bara bli lite väl mycket vila mellan varje övning.. :P


gött att dom fixat bra vikter så man slipper springa med alla rödingar hela tiden när man kör knäböj HÖHÖ :P


Ikväll blir det iallafall lugnare än lugnast, är riktigt trött. Har haft svårt o sova de senaste tre nätterna, har tagit evigheter innan jag somnat och sen har jag vaknat flera gånger under natten. Tror dessutom varje gång att jag försovit mig big time så jag flyger upp ur sängen helt förvirrad och panikslagen :P
Men imorgon är jag ledig som sagt så nu står inte klockan på 03:30 ;) Dock så tycker jag det är väldigt skönt att ta morgonpromenaden när det fortfarande är mörkt och inte så mycket folk ute (ja jag vet, jag är lite konstig..) så blir en relativt tidig promenad imorgon ändå! Sen är det lite småsaker som ska fixas imorgon så det är väl lika bra att komma upp i tid ;)

Och imorgon är det lördag och det är ju = ätardag :D Dock sista riktiga "svullodagen" så imorgon ska jag allt passa på (eller?). Man är ju jävligt sugen på veckordagarna ibland, framförallt på kvällarna, iallafall jag. Men sen när lördagen väl är här och man får äta så tycker jag ändå att det tar emot lite, får dåligt samvete efteråt? Känns typ som att hela veckans cardio har vart förgäves, att man sabbar precis allt. Jag vet att det inte är så illa men det är ändå något som gnager i bakhuvudet, och frågan man alltid ställer sig efteråt är "var det verkligen värt det?"
Någon som håller med mig?
Aja, imorgon ska jag iallafall försöka njuta av både mina dumlepuffar och kinder maxi, för den är det bye bye med det ett tag.. :)


Hatkärlek





Kommentarer
Postat av: Em

Mumsa medan du kan hihi! Ser bra ut på alla bilder du lägger upp förresten!!!

2011-09-24 @ 10:09:15
URL: http://Www.emliscious.blogspot.se
Postat av: Cilla

Jo jag håller med, känner också att det är onödigt. Ska försöka hålla mig till " nyttigt" godis istället, speciellt nu när man har lättare att lägga på sig fett då man är inne i en stressperiod:S

2011-09-25 @ 19:06:02
URL: http://ijastrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0