30 min kvar...

Åhh jag vill bara hem nu! Fryser som ett as och är bara allmänt gnällig :P Ikväll blir det till att packa inför imorgon, usch, hatar verkligen att packa.. Sen kanske det bli en liten promenad, beroende på hur trött jag är  ;)
Ska även smeta på tigerbalsam ikväll med, min axel ska må som en prins på fredag! :D
Sitter även och funderar på att köpa mig ett par nya jeans.. Kan behövas, alla jag har börjar kännas lite för små.. Då är ju den stora frågan vilken storlek man ska köra på?? Vet ju inte om jag kommer bli ännu större (jisses nu låter det som jag brud på 90 kg fett) än vad jag är nu? Hmm får nog vänta lite till.. Så länge kan jag ju köpa lite snygga träningskläder istället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0