Äntligen ledig :)

Japp, nu har vi lov i två och en halv vecka, underbart!! Trevlig avslutning på det hela idag, trots att det inte var många från klassen där..
Slutade vid ett och dåm drog jag och Ulrika och tränade (planen som jag kom på igår gick åt helvete) Idag var det rygg och triceps, ett av favoritpassen med andra ord! Gick väldigt bra, ökade i samtliga övningar så det kunde inte bli så mycket bättre! Blir nytt progarm efter nyår någon gång och då satsar vi nog på femdelat.. 
Jag tror nog jag kommer väga 60 fram till nyår, känns så nu iaf. Igår var det ju julbord och OJ vad mycket mat det blev! Riktigt gott med för den delen. idag har det också vart mycket mat och snart så Linn snart med pizza ;) Ska bli intressant att ställa sig på vågen på söndag morgon iaf  ;)
Nu kom Linn här så nu är det dags att kila :)
Kram!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Heeej, hur å var ska du träna under din ledighet?? Tänkte träna på Life i Lerum på juldagen nämligen och söker sällskap:) KRAM

2008-12-20 @ 21:48:40
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0