Arg!

Det är verkligen inte min dag idag! Det började väldigt bra, vaknade kl 8 och var jättepigg så jag gick upp lite tidigare och gjorde go frukost. Under tiden som jag åt kom jag på att "fan jag kan nog träna ikväll iallafall!" Om Hanna kör mig till stationen kl 18 så hinner jag lätt med 18.17 tåget. Då är jag hemma ca kl 19, byter om snabbt, mat slänger jag i mig innan jag slutar, sen full fräs till gymmet och taadaaa! Jag har hela 1½ timma på mig att träna! 
Men nä nä. Då gick det åt helvete med tanke på att Hanna inte har någon lektion 16.35 vilket betyder att hon slutar 16.30.. Sen skulle jag köpa lunch. Har vart grymt sugen på sushi det senaste så jag såg verkligen fram emot en riktigt god lunch.. Nähä då renoverar dom så det var ju självklat stängt.. Jaja skit samma tänkte jag, tar väl thai då, det slår ju aldrig fel? Men nähä? Då har skiten JULSTÄNGT. Kändes lite som att någon där uppe tittade ner på mig och sa något i form med "Sushi eller thai till lunch kan du fetglömma din jävla nolla!!"
Så istället blev det någon äcklig färdiglagad rätt från Findus med en massa transfetter och annan skit.

Jävla skitdag!

Kommentarer
Postat av: Roger M

Jäklar vilket träningsfreak du har blitt då, va kul! :)

2008-12-23 @ 19:05:49
Postat av: Caroline

Det tar jag som en komplimang honey ;)

2008-12-23 @ 20:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0