Black night

Oj oj oj säger bara.. Det blir aldrig som man tänkt sig! Jag och Johanna serverade ju på Maria och Mattias bröllop igår, mkt trevligt och fint måste jag säga. Vi fick även äta av den goda maten och dricka lite vin, och det blev ju inte ett glas om man säger så! Så det slutade med att vi kom där ifrån vid 2, (?) tog då en taxi hem till Johanna bytte om snabbt som bara den och sedan ut igen till taxin som väntade. Då bar det av i full karriär till Parkan, o hoppsan va trevligt vi hade det! Lite oklart vilken tid jag somnade men det känns idag att det inte blev många timmars sömn. Så idag blev det ingen träning, är ju helt meningslöst att träna dagen efter. Har istället bara kollat tv och halvsovit samt tryckt i mig ett x antal
julmust och lite popcorn på det. 
Nä nu ska jag fortsätta pimpla på min julmust och kolla på Criminal minds, kram på er!



 

Kommentarer
Postat av: Johanna

wow! vilka snyggingar ;)

2008-12-17 @ 22:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0