Dagens fråga!

Yes, sitter nu här och slutar om ca 45 min, skönt!
Ibland kommer några elever med ganska så roliga frågor ang teorin, man slutar aldrig förvånas!
Men idag var det en riktig höjdarfråga måste jag säga.
Elev: En liten fråga bara...
Jag: Yes?
Elev: Om man kör mot rött och ingen kommer till skada eller så, asså man är typ inte i vägen för någon.. Kan man få böter eller nått ändå?
Jag: Ja, du kommer få feta böter samt bli av med körkortet.
Elev: Jahaa..
Egentligen vill man ju bara svara något i form med "Men din jävla idiot vad fan tror du?! Tror du att vi har dom där jävla trafikljusen för skojs skull eller? Om man hade fått köra mot rött trots att ingen bil var i närheten så hade ju fan var ända jävel kört mot rött till slut!! IDIOT!!!"
Men det sa jag inte som tur var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0