Fördomar

Idag var jag och tränade på Life med Jessica och Johanna :) Var mkt trevligt. bortsett från att jag grymt ofokuserad :P kände även av min axel mer än vanligt så det är nog dags att kolla upp den nu.. (Jessica sa även till mig på skarpen :P ) Så grymt störande, för en pajad axel är det sista jag har tid med nu.. Idag fick jag även kommentaren ang Hälsostudion igen, börjar bli lite störande.. berättade för 2 pers att det är där jag tränar i vanliga fall och fick då reaktionen "Oj oj! Ja där kör ni ju inte särskilt rent haha!" Känns lite som att någon har gjort en höna av en fjäder, att på hälso så traskar det bara runt killar stora som hus och preppar så det står härliga till. Men då kan ju alla som tror det ta en sväng till hälso någon dag och då se att så jävla mycket skit är det inte!
Nä, dags att äta och sen göra sig iordning för kvällen :)
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0