Fredag

Äntligen helg! Nu är det bara en vecka kvar i skolan sen har vi lov i hela två och en halv vecka :)
Ikväll har det vart en lugn kväll. Först var jag och Johanna hos Maria och gick igenom morgondagen, nu har vi lite koll på hur hon har lagt upp kvällen. Hon hade dukat idag och det var väldigt fint måste jag säga! Man gifter ju sig inte varje dag så det är ju ganska självklart att man vill att allt ska vara perfekt, och det ska jag och Johanna se till att det blir imorron ;) Efter det gick vi och handlade och mötte upp Emma, för att sedan gå hem till Johanna och laga god middag och kolla på idol, Kevin var ju lätt värdig vinnare :)
Idag blev det ingen träningen och imorron blir det också vila. Gårdagens pass gick riktigt bra trots att idrottspasset verkligen sög musten ur en! Var ju iaf inte lika snurrig som i onsdag, igår blev det ben ;) Ökade på vikterna på benpressen så det kändes väldigt bra måste jag säga (tänker dock inte skriva här vad jag tar i benpress eftersom det fortfarande är näst intill pinsamt lite haha )
Nä om man ska ta och bädda ner sig och somna in till Cold case som börjar snart..?
Kram och godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0