Grymt pass idag!

Tjena vad träningsvärk jag kommer ha imorgon och på tisdag!  Idag blev det ett bröstpass med Björn och efter det körde jag biceps. Skulle egentligen köra mage också men var alldeles snurrig och skakig efter bröst och biceps så jag får ta det på nästa pass istället :)  Imorgon hinner jag nog inte träna med tanke på att jag ska jobba hos mamma och slutar kl 18 och är då inte hemma försen typ 19.30 och gymmet stänger 21.. Men på tisdag slutar jag ganska tidigt så då hinner jag förhoppningsvis med ett pass :)
På onsdag blir det Life i Lerum, har inte tränat där på.. Hmm.. 3 år?  Så vi får la se om det skett några förändringar sen jag var där sist :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0