Kesella kesella...

Japp, sitter här glad och nöjd samtidigt som jag trycker i mig en kesella vanilj.Ska ju egentligen inte köra på smaksatt men den är fruktansvärt god och dessutom så ska jag ju ändå gå upp en del ;) Härligt det känns att alltid hitta bra ursäkter till allt... :P
Denna veckan har allt känts väldigt bra hittills. Har haft grymt med energi (fastän jag knappt sover någonting) och är lika laddad varje dag inför gymmet! Idag var det ett av favoritpassen som kördes, nämligen rygg och triceps. Inga ökade vikter idag men vad gör det, kan ju inte öka på varje pass :)
Imorron är det förberedelser inför julmarknaden hela dagen och funderar därför på att ta mig en liten sovmorgon, låter väldigt bra i mina öron just nu. Skulle ju försöka vänta tillbaka dygnet igår, gick sådär. T'änkte därför göra ett nytt försök ikväll men nu när jag kollar på klockan verkar det gå käpprätt ikväll med.
Aja får la borsta tänderna och sen försöka somna in till antagligen en av de bästa filmera någonsin; Hitta Nemo. Älskar den!
God natt på er :)

Kommentarer
Postat av: Alina

thanks! :)



i stillmallen gör man det, om det står #000000 (som är svart tex) kan man ändra till tez #eeeee7 så blir det en annan färg:) kolla designadinblogg.se och sök lite så hittar du nog:)

2008-12-04 @ 09:12:25
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej! Ser ut att finnas gott om bilj till söndag så vi kan ju köpa i kassan då! Kramar om

2008-12-04 @ 11:16:08
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tack så mkt Alina! Ska gör ett försök någon dag :)

2008-12-08 @ 14:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0