Lite lätt irriterad..

Åhh blir så sjukt trött på de som bor här i Smedjan ibland. Kom ut i köket förut och skulle göra lite mat, då jag välkomnas av ca 74 bananflugor. Undrade vart alla om ifrån, med tanke på att det (för en gångs skull) inte fanns någon smutsig disk i diskhon. Då ser jag istället en kastrull på spisen med en tallrik över och när jag lyfte den höll jag fan på att spy! Hann inte anmärka vad det var för gammal mat men där i var det ytterligare 167 bananflugor som antagligen var helt överlyckliga för att det är något gullpucko som lämnat maten där av ren jävla lathet. Jag menar, vi är 6 pers som bor här, men ändå verkar någon/några tro att de äger hela skiten och kan lämna köket hur de vill? Hur svårt är det egentligen att diska efter sig?! Nä, nu ska jag inhandla min egna jävla diskborste och diskmedel och helt enkelt diska i vårat handfat på badrummet och sen ha tallrik samt bestick på mitt rum :P Är inte en sekund mer än nödvändigt i det jävla köket kan jag säga!
Sådär då fick jag ur mig det med, alltid skönt att avreagera sig lite ;)
Idag har det för övrlgt vart en väldigt bra dag, bortsett från att historian gick åt helvete, men det har jag inte ägnat så mkt tid att tänka på faktiskt. Körde hinderbana inomhus på polistimman, sjukt jobbigt men väldigt kul samtidigt! Anne hade fått med allt möjligt, kråla sig på matta, sittups, armhävningar, hoppa hopprep, springa upp och ner för trappan med vikter m.m fick även en hyfsad tid så det kändes bra efteråt :)
Sen blev det axlar, vader och mage på gymmet idag, även de gick väldigt bra! Har nu provat den efterlängtade keson med skinka och grillkrydda, det var mkt gott måste jag säga :)
Måste även tillägga att jag nu lyckats gå upp hela 900 gram (morgonvikt) så nu fortsätter jag i samma takt som jag gör nu och förhoppningsvis så väger jag "snart" 58-59kg ;)

Nä, nu ska jag gå över till Emma och snacka lite skit, kram på er!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha du är för kul när du skriver:) Visst smaka det bra? Kul att du är på väg upp gumman! Snart är det FF:) Kram

2008-12-03 @ 22:55:40
URL: http://lonkakola.blogg.se/
Postat av: Alina

Nighty night :)

2008-12-03 @ 23:00:40
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hehe kul att jag underhåller någon då =)

Jaa det var jättegott, uppskattar alla recept som du lägger ut! =)

2008-12-04 @ 16:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0