Lyckad kväll!

Men idag är det inte lika roligt.. Mår inte direkt dåligt, (blir i princip aldrig bakis;) men är så där jobbigt seg.. Känns som attt jag kan sova hela dagen men ändå inte bli ett skit piggare!
Men igår var det väldigt kul iaf :) Först var det förfest hemma hos Jimmy, Annelies kompis, mkt trevligt! Efter det mötte vi upp Johanna och Jessica och begav oss till park lane, grymt mkt männiksor! Men kul var det iaf :)
Idag blir det ingen träning då, vilket är tråkigt.. Det är väl den största nackdelen med alkohol, att den sabbar träningen totalt dagen efter! Ikväll är det middag hemma hos pappa.. Kanske inte det jag känner för just nu men det ska bli kul att träffa våra fastrar Anette och Susanne! Om inte dom vart där så hade jag nog bangat :P Efter det kanske jag kan få ut mig på en promenad iaf, måste ju prova min kära Ipod som jag fick i julklapp ;)
Nä, nu ska jag försöka få i mig lite mat, hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0