Måndag

Japp, då var denna dagen avklarad. Träningen gick helt okej idag men var lite okoncentrerad av någon anledning, fattar inte vad det var..  Blir skönt när jag får min Ipod och kan koppla bort allt och alla runt omkring, tappar väldigt lätt fokus ibland.. Idag blev det även till att handla lite mat, bacon och matlagningsgrädde blev det en hel del av.. Är väl bara att passa på och njuta nu när ska trycka i mig å mkt kolisar som möjligt, värre blir det när det är dags att sluta bulka och börja deffa istället ;)
Imorgon blir det lite av en halvdag för min del. Ska på återbesök med mina små ögon, men det känns som att allt börjar ordna sig nu. Synen skiftade väldigt mkt i början men nu är den näst intill helt stabil dygnet runt, vilket är väldigt skönt! Det som fortfarande är lite av ett minus är att jag måste ha på mig dessa nedrans solbrillorna i ur och skur! Känns ju inte så dumt att traska omkring i de när det är soligt ute men när det regnar känns det ju bara hur fånigt som helst.. Men men, det är inte så jättelångt kvar, den 28 januari slipper jag solbrillorna på ett bra tag.. ;)
Nä nu ska jag ta och försöka sova lite, imorgon väntar ett hårt pass med bröst, triceps och mage så nu jävlar ska här laddas ;)
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0