Mat i stora lass!

Yes, nu blir det till att ändra om kosten lite! Det gäller framför allt maten som jag stoppar i mig efter träningen, har än så länge inte vart så mycket kolhydrater. Men nu är målet att gå upp minst 1kg innan jul och då krävs det lite mer än knäckebröd med makrill i tomatsås! Nu är det istället spaghetti och ägg som kommer serveras (av mig själv dock)  provade det nu ikväll, riktigt gott! Gick även ganska snabbt med, först koka saghetti, sen steka den tillsammans med 3 ägg och lite grillkrydda på det. Snabbt och gott =)
Idag har det för övrigt vart en bra dag, tiden har bara sprungit iväg! Var uppe och åt frukost 07.30 och eftersom jag kände mig mer död än levande så sov jag en stund till efter det, vaknade sen 10.50, riktigt skönt!
Vi har förberett inför julmarknaden hela dagen lång men efter middagen tyckte jag och Emma att det räckte med allt jultjafs. Så träning blev det ikväll med, bröst, triceps och mage, gick väldigt bra!

Ikväll ska jag återigen försöka vända rätt på dygnet, så god natt på er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0