Sjukt taggad!

Ja idag var det fitnessfestivalen hela dagen lång! Man blev ju inte lite taggad för att träna ännu hårdare för att en vacker dag själv stå där på scenen! Och nu ser jag (nästan) allas miner när de läste detta "Aa men shiit! TJEJER ska inte ha muskler, det är ju SKITÄCKLIGT!!" Ja då kan ni tycka det, jag skiter faktiskt i vilket. Om jag nu någon dag skulle tävla så är det Body fitness som gäller, någon som vet skillnaden mellan Body fitness och Bodybuilding? Inte? Nä då kan ni slå upp det innan ni börjar tycka och döma :)
Men men, den vägen blir lång, jag är fortfarande bara en liten nybörjare som inte klarar mig utan Björns hjälp, men någonstans måste man börja. Eller?
Måste ju även säga GRATTIS till Björn som drog hem andraplatsen i Classic Bodybuilding och ett stort grattis till Annie som lyckades kamma hem förstaplatsen i Body fitness!
Lite shopping blev det med, först 20 st swebars för endast 200 kr (!!) och sedan 1kg kreatin, även det kostade bara 200 kr :)
Nä nu ska jag ta och kolla lite film och försöka somna i tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0