SnurrCarro :)

Ja ibland är det inte lätt att vara snurrig som mig.. Har laddat järnet hela dagen för ett grymt benpass, vart sjukt laddad med för den delen. Sa även till Veronica på väg till gymmet att det här.. Det kommer bli ett bra benpass!! O vad gör då Carro när hon kommer in på gymmet? Jo hon kör axlar! Det tog mig ca en halvtimma innan jag tänkte "Va fan håller jag på med?!" Haha så det det blev iställer ett sjukt bra pass för axlar, vader och mage! :P
Men imorron däremot.. DÅ jävlar blir det ben för hela slanten! ;)
Annars har dagen vart väldigt bra, bara två dagar kvar till helg nu ju :) Jag och Johanna ska servera på ett bröllop på lördag, alltid gött med lite extrapengar! Sen kommer Linn hem på söndag! Oj vad jag har saknat henne :)
Så nästa fredag blir det att träffa hela gänget (förhoppningsvis) och dra ur henne allt skvaller ;)
Nä, dags att hoppa in i duschen, börjar känna mig lite äcklig nu.. :P
kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0